اسمعیلی، محمد، نیهاد سربازفرد و احمد احمدی (1402)، «بررسی رابطۀ بین رهبری اخلاقی مدیران مدارس با رفتار شهروندی سازمانی معلمان»، نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزۀ علوم تربیتی، روانشناسی و مشاورۀ ایران، تهران.
خاصی جوان، معصومه و احمد صادقی (1398)، «بررسی تأثیر سکوت سازمانی (صدای کارکنان) بر کاهش عملکرد سازمان (مطالعه موردی: صنعت هوانوردی کشور)»، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری، بلغارستان (صوفیه).
خلیلی، کرم و مهدی فتحی (1402)، «بررسی نقش رهبری اخلاقی بر جامعهپذیری کارکنان (مورد مطالعه: ادارۀ کل مخابرات استان کرمانشاه)»، هشتمین همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
رجائی، زهرا و حسین اکبری (1399)، «بررسی رابطۀ رهبری اخلاقی و رفتارهای صدای کارکنان با درگیری شغلی (مورد مطالعه: کارکنان بانک کشاورزی)»، پنجمین همایش بینالمللی افقهای نوین در علوم انسانی و مدیریت، تهران.
صحرایی، الهام، یوسف نامور و صدرالدین ستاری (1401)، «طراحی و تبیین مدل فرهنگ مدیریت خطا در مؤسسات آموزشی»، رهبری و مدیریت آموزشی، ش60، ص229-253.
قدیری، محبوبه، کیومرث بشلیده، اسماعیل هاشمی شیخشبانی و فرشید مشکلانی (1399)، «رابطۀ جو اخلاقی با خشنودی شغلی، تعهد سازمانی و قصد ترک شغل در کارکنان یک شرکت دولتی»، اخلاق در علوم و فناوری، دوره 8، ش2، ص62-77.
محمدابراهیمی، مهدی، حدیثه محمدی، میثم رمضی و علی عبدی (1398)، «نقش سطوح مختلف مدیریت خطا در رضایت مشتری مؤسسۀ اعتباری ملل»، مطالعات مدیریت و حسابداری، دوره5، ش2، ص12-22.
Bai, Y., Lin, L. & Liu, T. J. (2019). “Leveraging the employee voice: A multi-level social learning perspective of ethical leadership”. The International Journal of Human Resource Management, 30 (12): 1869-1901.
Brown, M. E., Treviño, L. K. & Harrison, D. A. (2005). “Ethical leadership: A social learning perspective for construct development and testing”. Organizational behavior and human decision processes, 97(2): 117-134.
Cannon, M. D. & Edmondson, A. C. (2014). “Confronting failure: Antecedents and consequences of shared beliefs about failure in organizational work groups”. Journal of Organizational Behavior, 22(2): 161–177.
Cheng, J., Bai, H. & Hu, C. (2022). “The relationship between ethical leadership and employee voice: The roles of error management climate and organizational commitment”. Journal of Management & Organization, 28(1): 58-76.
Cheng, J., Bai, H. & Yang, X. (2019). “Ethical Leadership and Internal Whistleblowing: A Mediated Moderation Model”. Journal of Business Ethics, 155( 1): 115–130.
Dua, A. K., Farooq, A. & Rai, S. (2023). “Ethical leadership and its influence on employee voice behavior: role of demographic variables”. International Journal of Ethics and Systems, 39(2): 213-235.
Eisenbeiss, S. A. (2012). “Re-thinking ethical leadership: An interdisciplinary integrative approach”. The Leadership Quarterly, 23(5): 791–808.
Gold, A., Gronewold, U. & Salterio, S. E. (2013). “Error management in audit firms: Error climate, type, and originator”. The Accounting Review, 89(1): 303–330.
Horvath, D., Keith, N., Klamar, A. & Frese, M. (2023). “How to induce an error management climate: experimental evidence from newly formed teams”. Journal of Business and Psychology, 38( 4): 763-775.
Hsiung, H. H. (2012). “Authentic leadership and employee voice behavior: A multi-level psychological process”. Journal of Business Ethics, 107(3): 349–361.
Javed, B., Rawwas, M. Y., Khandai, S., Shahid, K. & Tayyeb, H. H. (2018). “Ethical leadership, trust in leader and creativity, The mediated mechanism and an interacting effect”. Journal of Management and Organization, 24(3): 388–405.
Kehoe, R. R. & Wright, P. M. (2013). “The impact of high-performance human resource practices on employees’ attitudes and behaviors”. Journal of Management, 39(2): 366–391.
Lee, D., Choi, Y., Youn, S. & Chun, J. U. (2017). “Ethical leadership and employee moral voice: The mediating role of moral efficacy and the moderating role of leader–follower value congruence”. Journal of Business Ethics, 141(1): 47–57.
Liang, J., Farh, C. I. & Farh, J. L. (2012). “Psychological antecedents of promotive and prohibitive voice: A two-wave examination”. Academy of Management journal, 55(1): 71-92.
Maqsoom, A., Ashraf, H., Alaloul, W. S., Salman, A., Ullah, F., Ghufran, M. & Musarat, M. A. (2023). “The Relationship between Error Management, Safety Climate, and Job-Stress Perception in the Construction Industry: The Mediating Role of Psychological Capital”. Buildings, 13(6): 15-28.
Meyer, J., Allen, N. & Smith, C. (1993). “Commitment to organizations and occupations: extension and test of a three-component conceptualization”. Journal of applied psychology, 78(4): 538-551.
Morrison, E. W., Wheeler-Smith, S. L. & Kamdar, D. (2019). “Speaking up in groups: A cross-level study of group voice climate and voice”. Journal of Applied Psychology, 96(1): 183–191.
Mowday, R., Porter, L. W. & Steers, R. M. (2019). Employ organization linkages. New York: Academic Press.
Neubert, M. J., Wu, C. & Roberts, J. A. (2013). “The influence of ethical leadership and regulatory focus on employee outcomes”. Business Ethics Quarterly, 23(2): 269–296.
Tayyeb, H. H., Javed, B., Rawwas, M. Y., Khandai, S. & Shahid, K. (2018). “Ethical leadership, trust in leader and creativity: The mediated mechanism and an interacting effect”. Journal of Management and Organization, 24(3): 388–405.
Treviño, L. K., Brown, M. & Hartman, L. P. (2015). “A qualitative investigation of perceived executive ethical leadership: Perceptions from inside and outside the executive suite”. Human relations, 56(1): 5–37.
Van Dyck, C., Frese, M., Baer, M. & Sonnentag, S. (2005). “Organizational error management culture and its impact on performance: a two-study replication”. Journal of applied psychology, 90(6): 12-28.
Wu, L. Z., Kwan, H. K., Yim, F. H. K., Chiu, R. K. & He, X. (2015). “CEO ethical leadership and corporate social responsibility: A moderated mediation model”. Journal of Business Ethics, 130(4): 819–831.
Zhu, W., He, H., Treviño, L. K., Chao, M. M. & Wang, W. (2015). “Ethical leadership and follower voice and performance: The role of follower identifications and entity morality beliefs”. The Leadership Quarterly, 26(5): 702-718.